Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
?Melyik marketingeszköz lenne a legjobb a cégemnek??
?Gábor, mit szólsz ehhez a reklámajánlathoz? Elfogadjuk, vagy ne??
?Kaptunk egy rendkívüli lehetõséget, de nem tudom, hogy éljünk-e vele??
Mirõl is árulkodnak ezek a kérdések?
Számomra arról, hogy a legtöbb kisvállalat marketingje reaktív. Tudod, hogy szükséged van marketingre.
Látod, hogy körülötted a piac reklámoz.
De te mit tegyél? Sajtóhirdetés? Banner? Reklámlevél, szórólap? Melyiket is válaszd?
Az MLM rendszer lényege, hogy az értékesítés személyesen és több szinten történik. A rendszer lényegében egy független termékforgalmazókból álló hálózat, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül ? direkt módon ? juttatja el a fogyasztókhoz.
|
|
Az ügyfélpanasz kezelésének öt törvénye
A reklamálás az elégedettség jele! Kezelje is úgy!
Az általam ismert vállalkozások többsége sokáig úgy vélekedett, hogy a vevõi elégedettség abban nyilvánul meg, ha ügyfele, megrendelõje nem reklamál. Amikor azonban felmértük a visszatérõ vagy átajánló vásárlók arányát, és valakinél negatív trendet mutatott ki a statisztika, be kellett látnunk: mégis jobb, ha valaki panaszkodik, mint ha szó nélkül hátat fordítana nekünk.
(Szerzõ: Horváth Attila)
Mitõl hiteles egy irat? Szeretjük azt hinni, hogy a bélyegzõtõl. Pedig nem, illetve nem csak attól. Pecsételni azonban mindenképpen érdemes: ha jó bélyegzõt helyesen használunk, az nemcsak biztonságos, hanem kis méretéhez képest felbecsülhetetlen marketingértéke is van.
Kutass, tervezz, válaszolj!
(Szerzõ: Alex Poulson)
A multik halálra rémültek, hogy az olcsó megoldás ? az egy kaptafára készülõ globális hirdetések özöne ? többé nem menti meg õket. Ez a változás valóságos áldás a kisebb vállalkozásoknak. Õk személyesebben tudják megközelíteni fogyasztóikat ? szórakoztathatják és lelkesíthetik õket, miközben éppen az õ kérdéseikre adnak válaszokat.
A csodafegyver
A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketingeszköz hozza a legtöbb hasznot?
(Szerzõ: Wolf Gábor)
A marketing elsõ számú célja, hogy folyamatosan termelje az új ügyfélpalántákat a cégednek. Minden egyéb másodlagos. És ehhez mi kell? Marketingkampány. Olyan, amely ? ha már választani kell ? inkább rendszeres, mint jó. Ma egy olyan stratégiai marketingmódszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes.
(Szerzõ: Alex Poulson)
(Szerzõ: Wolf Gábor)
Az eredményes nyomtatott reklám hét titka
(Szerzõ: Wolf Gábor)
Mit kell tudnod a sajtóreklámozásról ahhoz, hogy ebben a médiában anyagilag is eredményesen reklámozhass, és hogy ne ússzon el feleslegesen a pénzed eredménytelen reklámokra? Ha hirdetsz újságban, vagy tervezel ilyesmit, feltétlenül olvasd el ezt a hét kulcsfontosságú szabályt!
1) Ne paráználkodj a médiával!
Ha sajtóhirdetésre adod a fejed, ne egyéjszakás kalandban gondolkodj, hanem házasságban! Nem láttam még olyan sajtóhirdetést, amely egyetlen megjelenéssel behozta volna az árát, és nem: nem a tiéd lesz az elsõ kivétel.
De hát van más választásod, hogy ismét hozzáférhess az adataidhoz? Te nem tudod megjavítani.
És itt jön a képbe az Apple Genius Bar. Az ötlet? Sétálj be egy boltba, és vidd magaddal a kütyüdet is! Fogj egy kávét, huppanj le egy szakember mellé, aki ránéz a problémádra, és elmondja, mit lehet tenni.
Ha egyszerû baja van, még a helyszínen ingyen meg is javítja.
Az 1976-ban piacra dobott Yorkie csokoládét férfiaknak tervezték. Messze volt a széptõl? Kimondottan ronda volt és darabos. Az évek során sikeres kampányokban népszerûsítették, kamionsofõrök és építõmunkások képeivel.
A kilencvenes évek közepén aztán a márkát ? erõsen megosztó ? reklámkampánnyal frissítették fel.
Egy kutatás ugyanis azt hozta ki, hogy a Yorkie-nak kizárólag férfiaknak szóló csokinak kellene lennie.
A ?Nem lányoknak!? szlogen az egész országot megnevettette, a feministákat pedig dühödt szólamokra sarkallta: az õrület odáig terjedt, hogy kitiltották a Yorkie-t egy vasútállomásról.
A britek népszerû, élesztõalapú, barnás szendvicskrémjének története a harmincas években indult.
A kilencvenes évek végén mégis elfáradt a márka, és egyre láthatatlanabbá vált az üzletek csurig pakolt polcain ? különösen a ?Marmite, a haverom? kampány után.
Ekkor újragondolták a stratégiát, és egy zseniális kutatást folytattak le.
A Marmite ízvilága ugyanis igen markáns, és kiderült, hogy egy csomó ember egyszerûen utálja. Az ?Imádd vagy gyûlöld!? szlogenre alapozott új kampány ezután arra összpontosított, hogy õszintén beszélt a termékrõl.
17 éve | Krén Zsuzsi | 0 hozzászólás
A látogatók nem nézhetik meg azt a plakátot, amely a Nike állítólagos távol-keleti gyermekmunkásaival foglalkozik. A cég mûvészetkritikai osztálya ugyanis felülbírálta a zsûri döntését. A plakátkiállítás a szabad véleménynyilvánításról szól, legalábbis addig, amíg egy multi érdekeit nem sérti.
Tapasztalataim szerint a Nike sportruházat területén meglehetõs tapasztalatra tett szert, az eddig azonban nem volt világos, hogy a cég mûvészi kérdésekben is szakértõ.
17 éve | Krén Zsuzsi | 0 hozzászólás
A Reklámzabálók Éjszakájának visszatérõ sikerdarabjai Sas István reklámfilmjei a nyolcvanas évek derekáról. A közönség a futballstadionok hangulatát elhalványítva sípolva, kerepelve, luftballonokat eregetve tombolja végig minden évben a Hurka Gyurkát, a Köszönjük Sárvárt, a Tisza cipõt és társait. Ezek a régi reklámok DVD-n kiadásra kerültek és megrendelhetõk a Reklámzabálók honlapján is.
A Network.hu ?nak sikerült rávennie Sas Istvánt, hogy kis háttértörténetekkel és érdekes információkkal egészítse ki az ismert, vagy alig ismert régi reklámokat.
Az elsõ Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban.
A nagy érdeklõdés miatt egy évvel késõbb már két egymást követõ estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett az esemény.
Az elkövetkezõ években tovább gyarapodott a turné állomásainak a száma: az est 1989-ben Ausztráliában és Észak-Amerikában, 1994-ben pedig Ázsiában is bemutatkozott.
Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát.
Interaktív érintõfelületes megoldást alkalmaz a Citibank három helyszínen. A megoldást eddig egyetlen bank sem alkalmazta a piacon, a pénzintézet fõként a fiatal célcsoportot szeretné megcélozni az újfajta technológiával.
Magyarországon egyedülálló megoldást alkalmaz a Citibank, hogy tovább növelje a pénzügyi tudatosságot és interaktív módon lássa el információval azokat az érdeklõdõket, akik idegenkednek a banki környezettõl. A Westendbeli, valamint a Vörösmarty téri fiók kirakatán speciális fóliával ellátott kivetítõt helyeztek el.
Csak is kiválasztottaknak lehet majd akkora szerencséjük, hogy ezentúl a The Prodigy által tervezett hátizsákokba pakolhatják dolgaikat. Õsztõl ugyanis az EASTPAK úgynevezett ultra-limited táskáit dobja piacra.
A kirándulni és sportolni járó, vagy csak egyszerûen a minõségre szomjazó nagyközönség eddig is tudta, hogy ha EASTPAK terméket vásárol, akkor nem fog csalódni. Szeptembertõl azonban az ínyenc vásárlók is ámulhatnak a legújabb hátizsák-kollekció láttán.
Reklámfelügyeleti eljárást és etikai vizsgálatot kezdeményezett a Magyar Távirati Iroda (MTI), amely a Megy a gõzös címû film kampánya miatt fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) és a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Mint ismert, a ?barcikai õsanya? megtalálásáról szóló álhír a távirati iroda munkatársát is megtévesztette.
Mint arról a Kreatív Online beszámolt a Megy a gõzös címû kampánya a ?barcikai õsanya? leleteinek a megtalálásáról szóló álhírrel indult, amit több újságíró - köztük a távirati iroda munkatársa is - valósnak vélt.
A Sorouh nevû dubai vállalat elkészíttette a világ legnagyobb hirdetését - írja a Hg.hu. A hatalmas felület csak repülõgépekrõl látható egészében, és részben jótékony célokkal készült a dubai ingatlanfejlesztõ cég megbízásából.
A Sorouh megbízásából készült, húszezer négyzetméternyi, azaz három futballpályánál is nagyobb felületû hirdetés megkapta a Guinness minõsítését, így bekerült a Rekordok Könyvébe is.
A reklám egy üres telken fekszik, a Dubai International Airportra vezetõ légiút alatt, számítások szerint a jövõ évben 14 millió utazó láthatja.
A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nõk közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák õket.
?A növekedõ életkor, több szabadidõ és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erõltetett fiatalságkultusz? ? véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás