Kreatív Blog: 2007. november

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kreatív Klub hírei - 2007. november

 Az 50 millió Ft-os kérdés...

16 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

?Melyik marketingeszköz lenne a legjobb a cégemnek??
?Gábor, mit szólsz ehhez a reklámajánlathoz? Elfogadjuk, vagy ne??
?Kaptunk egy rendkívüli lehetõséget, de nem tudom, hogy éljünk-e vele??


Mirõl is árulkodnak ezek a kérdések?


Számomra arról, hogy a legtöbb kisvállalat marketingje reaktív. Tudod, hogy szükséged van marketingre.

Látod, hogy körülötted a piac reklámoz.

De te mit tegyél? Sajtóhirdetés? Banner? Reklámlevél, szórólap? Melyiket is válaszd?

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 16 éve

Valahol irigylem azokat az embereket, akik saját üzlettel bírnak. A kkv-k a mai napig nem vették észre, hogy lenyomhatnák a konkurenciát, ha egy kicsit kreatívabbak lennének. Mindenki hirdet a helyi újságban, szórólapozik, évente kétszer várja a fantasztikus -20%-os akciótól a nagy eredményt. Csinálják ugyanazt, mint mindenki más. Unalmas, nem hatékony. Egy kkv vezetőjének nem kell marketing p.h.d. ahhoz, hogy egy jó akciót/stratégiát össze tudjon hozni, a józan paraszti ész elég lenne. No, de az hova tűnt?

Tovább 

 Multi-level marketing (MLM)

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A multi-level marketing (MLM) ? gyakran nevezik network marketing néven is ? egy nem hagyományos értékesítési forma. Néhol többszintû értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

Az MLM rendszer lényege, hogy az értékesítés személyesen és több szinten történik. A rendszer lényegében egy független termékforgalmazókból álló hálózat, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül ? direkt módon ? juttatja el a fogyasztókhoz.

Tovább 

 

 Az ügyfelek

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az ügyfélpanasz kezelésének öt törvénye
A reklamálás az elégedettség jele! Kezelje is úgy!

(Szerzõ: Gulyás Gabriella)

Az általam ismert vállalkozások többsége sokáig úgy vélekedett, hogy a vevõi elégedettség abban nyilvánul meg, ha ügyfele, megrendelõje nem reklamál. Amikor azonban felmértük a visszatérõ vagy átajánló vásárlók arányát, és valakinél negatív trendet mutatott ki a statisztika, be kellett látnunk: mégis jobb, ha valaki panaszkodik, mint ha szó nélkül hátat fordítana nekünk.

Tovább 

Pecsétes titkok- 2. RÉSZ
Ha lába kelt a bélyegzõnek



(Szerzõ: Horváth Attila)

Lássuk, mi történik, ha magát a pecsétet ? ellopják!



Ha bélyegzõje elveszett, vagy ellopták, semmiképpen ne ijedjen meg! Lesz ugyan néhány teendõje, de a törvény mindenképpen ön mellett áll. Az elsõ és legfontosabb: értesítsen minden olyan személyt és szervezetet, akik és amelyek öntõl bélyegzõvel hitelesített iratokat kaptak vagy kaphatnak. Közölje velük, hogy a bélyegzõ elveszett, adja meg az eltûnés pontos idõpontját, és írásban ? ez fontos!

Tovább 

Pecsétes titkok
Szigorúan ellenõrzött nyomatok


(Szerzõ: Horváth Attila)

Mitõl hiteles egy irat? Szeretjük azt hinni, hogy a bélyegzõtõl. Pedig nem, illetve nem csak attól. Pecsételni azonban mindenképpen érdemes: ha jó bélyegzõt helyesen használunk, az nemcsak biztonságos, hanem kis méretéhez képest felbecsülhetetlen marketingértéke is van.
Bélyegzõkészítõként sok mindennel találkoztam már, így azt mondom: hiteles az, amit kézzel aláírtak. Ha van rajta pecsét, az nagyon jó, hivatalosabbnak látszik, de nem feltétlenül biztonságosabb.

Tovább 

Ha répát termelsz, miért hirdetsz a rókáknak?


Kutass, tervezz, válaszolj!



(Szerzõ: Alex Poulson)

A multik halálra rémültek, hogy az olcsó megoldás ? az egy kaptafára készülõ globális hirdetések özöne ? többé nem menti meg õket. Ez a változás valóságos áldás a kisebb vállalkozásoknak. Õk személyesebben tudják megközelíteni fogyasztóikat ? szórakoztathatják és lelkesíthetik õket, miközben éppen az õ kérdéseikre adnak válaszokat.

Tovább 

 Fontos tippek...

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A csodafegyver


A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketingeszköz hozza a legtöbb hasznot?



(Szerzõ: Wolf Gábor)

A marketing elsõ számú célja, hogy folyamatosan termelje az új ügyfélpalántákat a cégednek. Minden egyéb másodlagos. És ehhez mi kell? Marketingkampány. Olyan, amely ? ha már választani kell ? inkább rendszeres, mint jó. Ma egy olyan stratégiai marketingmódszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes.

Tovább 

 A vásárlók és te

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Szeresd vásárlódat!
A márkaérzés mûvésze



(Szerzõ: Alex Poulson)

?A héjkezelõ adatbázis megsérült, nem található vagy 1192- es hiba.? Micsoda? Én csak egy CD-t akartam írni. Mi az a héjkezelõ adatbázis? Hol kellene lennie, ahol most nincs? És miért 1192?Mindannyiunkkal megtörtént már, hogy vadonatúj számítógépünk vagy laptopunk hirtelen önálló életre kelt, minket pedig a tehetetlenség érzése kerített hatalmába. Nem is csak a bosszúságról van szó, van itt valami sokkal fontosabbról is.

Tovább 

 Mást árulsz, mint gondoltad!

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


Nem az az érdekes, hogy mit gyártasz, hanem az, mire megy vele a fogyasztód



(Szerzõ: Wolf Gábor)


Ha megkérdezik: mit árul a céged, lehet, hogy bármennyi ideje is vagy az üzletben, mégis rossz választ adsz. És ez nem fog segíteni a marketingedben sem.

Gyorsteszt: mit válaszolnál, ha megkérdezném: mivel foglalkozik, mit kínál a céged? Ha olyan vagy, mint a többiek (akiktõl az ilyesmit tanuljuk, úgyhogy csak semmi pirulás!), akkor a válaszod valami ilyesmi lesz: ?Nyílászárókat forgalmazunk.? ?Csapatépítési tréningeket.? ?Piackutatással foglalkozunk.? ?Munkavédelmi eszközöket árulunk.? Nos, hasonlít?

Tovább 

 Sajtóhirdetés - kibírod a hét fogást?

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az eredményes nyomtatott reklám hét titka

(Szerzõ: Wolf Gábor)

Mit kell tudnod a sajtóreklámozásról ahhoz, hogy ebben a médiában anyagilag is eredményesen reklámozhass, és hogy ne ússzon el feleslegesen a pénzed eredménytelen reklámokra? Ha hirdetsz újságban, vagy tervezel ilyesmit, feltétlenül olvasd el ezt a hét kulcsfontosságú szabályt!


1) Ne paráználkodj a médiával!

Ha sajtóhirdetésre adod a fejed, ne egyéjszakás kalandban gondolkodj, hanem házasságban! Nem láttam még olyan sajtóhirdetést, amely egyetlen megjelenéssel behozta volna az árát, és nem: nem a tiéd lesz az elsõ kivétel.

Tovább 

 Így is lehet: BOOTS

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A legnagyobb brit drogéria- és gyógyszertárlánc új szolgáltatást indított 2003-ban. Begyûjtötték a vényeket az orvosoktól, hogy a vevõknek ne kelljen várniuk rá (az angoloknál a betegek nem kapják meg egybõl a vizsgálat végén a gyógyszerre szóló vényt). Bumm, hatalmas tévékampány, aztán síri csend.


Némi jóindulattal mondhatjuk azt, hogy gyenge közepes kezdõlökést kapott a szolgáltatás. Amikor visszatértek a tervezõasztalhoz, rémisztõ adatra derült fény: miközben 16 millióan vásároltak rendszeresen a boltokban, az üzletekben senki, de senki nem tudott semmit a termékrõl!

Tovább 

 Apple Genius Bar

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


Elromlott a számítógép? A szerelõ lényegében azért fog szakszavakkal dobálózni, hogy legyen mire hivatkozva annyi pénzt elkérnie.

De hát van más választásod, hogy ismét hozzáférhess az adataidhoz? Te nem tudod megjavítani.

És itt jön a képbe az Apple Genius Bar. Az ötlet? Sétálj be egy boltba, és vidd magaddal a kütyüdet is! Fogj egy kávét, huppanj le egy szakember mellé, aki ránéz a problémádra, és elmondja, mit lehet tenni.

Ha egyszerû baja van, még a helyszínen ingyen meg is javítja.

Tovább 

 A Magyar Posta marketingje

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

That's way the beestst answer so far!

 I just could not dep

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

I just could not depart your wetsibe before suggesting that I really enjoyed the standard information a person provide for your visitors? Is going to be back often to check up on new posts

 Figyelem-felkeltés

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

POZICIONÁLÁSTÁMOGATÁS
Ugye emlékszel, hogy a marketing egyik legnagyobb célja különbözõként, másként beállítani a cégedet, hogy a piac számára kiemelkedj, egyértelmû legyen, hogy miért téged válasszanak? Ha ígéretben, elõnyben gondolkodsz, két oka is lesz annak, hogy más leszel, hogy jobban az elõtérbe kerülsz. Ezt a marketinget, megközelítést kevesen alkalmazzák. A legtöbben el sem kezdik: ?Futárcégem van.? Vagy elkezdik, de nem viszik rendesen végig a gondolatot: ?Futárcégem van, gyorsaságot kínálunk.? Hiszen ez még csak tulajdonság, nem elõny!

Tovább 

 Segítség! Tolvaj!

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

AUTÓFELTÖRÉS?
Ha a bélyegzõt ? akár más tárgyakkal együtt ? az autójából lopták el (ez az egyik leggyakoribb lopás), még akkor is hívjon rendõrt, ha a kocsiban nem esett jelentõs kár! Lehet, hogy sokára fognak megérkezni, de megéri kivárni. Elõször is: az autó biztosítási ügyintézése is kedvezõbb (az önrésze csak 10%, alsó összeghatár nélkül, nem pedig a Casco biztosításban meghatározott összeg), másodszor az intézkedõ rendõr ujjlenyomatot vesz az ön autójáról: máris van egy fontos azonosító, ha a bélyegzõvel valaki visszaél.

Tovább 

 Így is lehet: YORKIE

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az 1976-ban piacra dobott Yorkie csokoládét férfiaknak tervezték. Messze volt a széptõl? Kimondottan ronda volt és darabos. Az évek során sikeres kampányokban népszerûsítették, kamionsofõrök és építõmunkások képeivel.

A kilencvenes évek közepén aztán a márkát ? erõsen megosztó ? reklámkampánnyal frissítették fel.

Egy kutatás ugyanis azt hozta ki, hogy a Yorkie-nak kizárólag férfiaknak szóló csokinak kellene lennie.

A ?Nem lányoknak!? szlogen az egész országot megnevettette, a feministákat pedig dühödt szólamokra sarkallta: az õrület odáig terjedt, hogy kitiltották a Yorkie-t egy vasútállomásról.

Tovább 

 Így is Lehet: MARMITE

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


A britek népszerû, élesztõalapú, barnás szendvicskrémjének története a harmincas években indult.

A kilencvenes évek végén mégis elfáradt a márka, és egyre láthatatlanabbá vált az üzletek csurig pakolt polcain ? különösen a ?Marmite, a haverom? kampány után.

Ekkor újragondolták a stratégiát, és egy zseniális kutatást folytattak le.

A Marmite ízvilága ugyanis igen markáns, és kiderült, hogy egy csomó ember egyszerûen utálja. Az ?Imádd vagy gyûlöld!? szlogenre alapozott új kampány ezután arra összpontosított, hogy õszintén beszélt a termékrõl.

Tovább 

 Telefonos ügyfélszolgálatok

16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Renaidg this makes my decisions easier than taking candy from a baby.
A közöny és a szimbiózis témái határozzák meg a hetedik ARC kiállítást. Geszti Péter elégedett a pályamunkákkal, a felkavaró mondatokat azonban végül hivatásosok írták. Akinek idõközben mégis eszébe jut valami frappáns, felírhatja a transzparensekre, amit a megnyitó tüntetésen osztanak majd ki.

Megpróbáljuk kicsapni a biztosítékot" - fogalmazta meg Geszti Péter a hetedik ARC kiállítás célját. Az idei ARC témája ugyanis a közöny lesz, ami a fõszervezõ szerint a "médiák által agyonnyomott tömeg" egyik legjellemzõbb tünete.

Tovább 

A látogatók nem nézhetik meg azt a plakátot, amely a Nike állítólagos távol-keleti gyermekmunkásaival foglalkozik. A cég mûvészetkritikai osztálya ugyanis felülbírálta a zsûri döntését. A plakátkiállítás a szabad véleménynyilvánításról szól, legalábbis addig, amíg egy multi érdekeit nem sérti.

Tapasztalataim szerint a Nike sportruházat területén meglehetõs tapasztalatra tett szert, az eddig azonban nem volt világos, hogy a cég mûvészi kérdésekben is szakértõ.

Tovább 

A Reklámzabálók Éjszakájának visszatérõ sikerdarabjai Sas István reklámfilmjei a nyolcvanas évek derekáról. A közönség a futballstadionok hangulatát elhalványítva sípolva, kerepelve, luftballonokat eregetve tombolja végig minden évben a Hurka Gyurkát, a Köszönjük Sárvárt, a Tisza cipõt és társait. Ezek a régi reklámok DVD-n kiadásra kerültek és megrendelhetõk a Reklámzabálók honlapján is.


A Network.hu ?nak sikerült rávennie Sas Istvánt, hogy kis háttértörténetekkel és érdekes információkkal egészítse ki az ismert, vagy alig ismert régi reklámokat.

Tovább 

Az elsõ Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban.

A nagy érdeklõdés miatt egy évvel késõbb már két egymást követõ estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett az esemény.

Az elkövetkezõ években tovább gyarapodott a turné állomásainak a száma: az est 1989-ben Ausztráliában és Észak-Amerikában, 1994-ben pedig Ázsiában is bemutatkozott.

Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát.

Tovább 

Interaktív érintõfelületes megoldást alkalmaz a Citibank három helyszínen. A megoldást eddig egyetlen bank sem alkalmazta a piacon, a pénzintézet fõként a fiatal célcsoportot szeretné megcélozni az újfajta technológiával.

Magyarországon egyedülálló megoldást alkalmaz a Citibank, hogy tovább növelje a pénzügyi tudatosságot és interaktív módon lássa el információval azokat az érdeklõdõket, akik idegenkednek a banki környezettõl. A Westendbeli, valamint a Vörösmarty téri fiók kirakatán speciális fóliával ellátott kivetítõt helyeztek el.

Tovább 

Csak is kiválasztottaknak lehet majd akkora szerencséjük, hogy ezentúl a The Prodigy által tervezett hátizsákokba pakolhatják dolgaikat. Õsztõl ugyanis az EASTPAK úgynevezett ultra-limited táskáit dobja piacra.



A kirándulni és sportolni járó, vagy csak egyszerûen a minõségre szomjazó nagyközönség eddig is tudta, hogy ha EASTPAK terméket vásárol, akkor nem fog csalódni. Szeptembertõl azonban az ínyenc vásárlók is ámulhatnak a legújabb hátizsák-kollekció láttán.

Tovább 

Reklámfelügyeleti eljárást és etikai vizsgálatot kezdeményezett a Magyar Távirati Iroda (MTI), amely a Megy a gõzös címû film kampánya miatt fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) és a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Mint ismert, a ?barcikai õsanya? megtalálásáról szóló álhír a távirati iroda munkatársát is megtévesztette.

Mint arról a Kreatív Online beszámolt a Megy a gõzös címû kampánya a ?barcikai õsanya? leleteinek a megtalálásáról szóló álhírrel indult, amit több újságíró - köztük a távirati iroda munkatársa is - valósnak vélt.

Tovább 

A Sorouh nevû dubai vállalat elkészíttette a világ legnagyobb hirdetését - írja a Hg.hu. A hatalmas felület csak repülõgépekrõl látható egészében, és részben jótékony célokkal készült a dubai ingatlanfejlesztõ cég megbízásából.

A Sorouh megbízásából készült, húszezer négyzetméternyi, azaz három futballpályánál is nagyobb felületû hirdetés megkapta a Guinness minõsítését, így bekerült a Rekordok Könyvébe is.

A reklám egy üres telken fekszik, a Dubai International Airportra vezetõ légiút alatt, számítások szerint a jövõ évben 14 millió utazó láthatja.

Tovább 

A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nõk közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák õket.

?A növekedõ életkor, több szabadidõ és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erõltetett fiatalságkultusz? ? véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu