Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
|
Apple - távozó magyarországi vezetõ
Elhagyja az Apple magyarországi képviseletét Emanuele Massimo ügyvezetõ igazgató. A 11 év után távozó vezetõ feladatait márciustól az új vezetõ kinevezéséig az Apple regionális kereskedelmi igazgatója látja el.
Emanuele Massimo több mint tizenöt éve dolgozik informatikai területen, és 11 éven keresztül vezette a magyarországi Apple kirendeltséget.
Igazgatása alatt 2005-ben Közép-Európában elsõként Budapesten nyitotta meg kapuit az Apple Center, azóta Apple Premium Reseller néven további hat bolttal bõvült a kiemelt üzletlánc.
Új emberekkel próbál piacvezetõ lenni a TV2
A keresõcég az AdSense programot bõvíti ki videós tartalmakkal. A partnerek által a YouTube rendelkezésére bocsátott anyagokat több ezer weboldalon teszik közzé, némi reklámmal kísérve.
A cég közleménye szerint mától számos weboldal vehet át közvetlenül olyan videókat a YouTube oldalairól, amelyeket a szerzõdött partnerek biztosítanak, illeszkedve az adott oldal tematikájához és a látogatók fõ érdeklõdési köréhez. A tartalmak a megszokott formában, beillesztett videóként jelennek meg, az egyetlen különbség, hogy a tetején banner, illetve az alsó szegmensben szöveg formájában reklám jelenik meg, amely szintén az oldal tematikáját követi.
A keresõcég egyelõre nem hajlandó részleteket elárulni tervezett hirdetési platformjáról, ám egyes források szerint a játékokra koncentráló megoldás még idén megjelenhet. Ezzel asztali számítógépeken is megjelennének a hirdetések.
Az internetes cégek számára kézenfekvõ szegmenst jelentenek a számítógépes játékok, amelyek még mindig bõven rendelkeznek tartalékokkal és meglehetõsen megkönnyítik bizonyos célcsoportok hatékony elérését. A GigaOm szerint ezt a lehetõséget a Google sem szeretné kihagyni, ezért még a hónap vége elõtt beindítaná saját platformját, amely a játékokban megjelenõ online hirdetésekért lenne felelõs.
A tavaly óta a tõzsdén is jegyzett platform vezetõi beadták a derekukat és így a Xing is elérhetõvé válik a reklámcégek hirdetései számára. A közösségi portál mûködtetõi azt remélik, hogy az új bevetéli forrásból tovább fejleszthetik az oldalt.
"A felhasználók klasszikus célzott reklámokkal találkozhatnak majd a honlapon, felbukkanó ablakokkal azonban nem. Elsõ lépésként csak az oldalak kis részén lesznek láthatók hirdetések, de a reklámfelületeket 2008-tõl fokozatosan növelni fogjuk.
Egyáltalán nem örülnek a Facebook tagjai, hogy két hete már hirdetések is láthatók a világ egyik legnépszerûbb közösségi portálján.
Az oldal üzemeltetõi két héttel ezelõtt döntöttek úgy, hogy kísérleti jelleggel megnyitják a honlapot a reklámügynökségek elõtt. A cégeknek lehetõségük nyílik a Facebook regisztrált tagjai online mozijegy-, könyv- és ajándékvásárlási szokásainak a feltérképezésére, a Facebook Beacon nevû kezdeményezés azonban korántsem aratott osztatlan sikert.
Napjainkban jelentõs átalakuláson megy keresztül a reklámpiac, melynek következtében öt év alatt világszerte megduplázódhat az internetes reklámokra fordított vállalati költés - derült ki többek között a SZEK és a Google közös rendezésében tartott konferencián. A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK) a Google-lel karöltve rendezte meg az Online marketing az e-businessben címû konferenciáját, melyen bemutatkozott többek között a Google két keresõmarketing-szolgáltatása, az AdWords és az AdSense is.
17 éve | Perjés Dia | 0 hozzászólás
Egyelõre csak 25 monitorral felszerelt busz közlekedik Székesfehérváron, de az év végéig várhatóan az Alba Volán valamennyi helyi járatú buszán találkozhatunk az újszerû utastájékoztatási rendszerrel. A vezetõfülke mögé helyezett LCD képernyõ, csakúgy mint a Schwarzenegger nevével fémjelzett Emlékmásban, reklámoknak és közérdekû információknak egyaránt teret ad majd.
Az utasok üdvözölték az újítást
A pénteki esõ közepette épp a Cora-járaton találkoztunk az információtechnológia vívmányával.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás