Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Szeptember 3-án nyílik az idei ARC, hogy megmutassa, hol is lakik a boldogság...
A Ringier szponzorálta versenyre a kiadó is kiírta saját pályázatát, melyre a vasfüggöny aláereszkedésének huszadik évfordulóját adta fel feladatnak...
A cikk folytatását itt olvashatod el, a nyertes fotókat a Pixteren találod!
A Kreatív Online idény nyáron is szorgalmasan gyűjtögette az anyagot: lelkiismeretes kollegák járták körbe a nyári fesztiválokat, hogy felmérjék, milyen márkák hogyan képviseltették magukat a legnagyobb partykon.
A felvétel a Szigeti aktivitást hivatott bemutatni...
|
|
Jó sok bronz oroszlánt osztottak ki 2009-ben a Cannes-i Reklámfilmfesztiválon.
Mert ez már a második hasonló elismerés, ezúttal alkoholmentes ital, termék és szolgáltatás kategóriában:
Tropicana Tropics Taxi
Ügynökség: BBDO CANADA Toronto
Mára két reklámfilm jut, de nem ám akármilyenek:
mindekettőt az ausztrál BMF ügynökség készítette a Dare Iced Coffe kampányához, mellyel elnyerték a 2009-es Cannes Reklámfilmfesztivál bronz oroszlánját.
Ez a fesztivál a játékfilmes nagytestvérhez hasonlóan a legismertebb és legnagyobb elismerésnek örvendő reklámverseny a világon, többtízezer nevezett alkotással, évente mintegy tízezer résztvevővel, kiállításokkal, konferenciaelőadásokkal, szemináriumokkal, ahol a pályaművek szabadon megtekinthetők.
Hiába tör előre merészen, és veszi át napról-napra az irányítást életünk és döntéseink felett az internet, a megkérdezettek még mindig a tévéképernyőn látott reklámokat tartják igazán hatékonynak.
A vásárlók csak ezután keresnek rá a neten a nekik tetsző termékre, és a beszerzés a harmadik helyre szorul.
A The Guardian kreatív Creative Lounge játszóházában minden nap a legújabb és legjobb online és televíziós reklámipari produktumokat találod meg.
Tényleg a legjava, sava és borsa, mindez szépen sorbarendezve.
Elvileg akkor jó Neked, ha tudsz angolul, de ha csak randomban kattingatsz a felsorakoztatott videókra, akkor is biztosan jól szórakozol legalább egy órán át.
Szóval képernyőre fel, irány a The Guardian Creative Lounge!
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
Michael Jackson halála után nem sokkal máris 100 millió dollárral gyarapította az örököseit, főként reklámbevételekből.
És ha minden igaz, további 100 millió folyhat még be év végéig, hasonló forrásokból, megdöntve ezzel a posztumusz milliomosok bevételi rekordját!
Kreatív vagyonkezelők, annyi szent...
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
Amikor megérkezett a Mad Men, vagyis a Reklámőrültek magyarosított verziója, azt hittem, jó lesz nekünk.
De tévedtem, mert az elszerencsétlenkedett szinkronnal teljesen ellehetetlenkedték a helyenként unalomba fulladó, néhol egészen szórakoztató, összességében nem rossz sorozatot.
Béke a magyar változat poraira, de ettől még lehetünk Reklémőrültek: a MadMenYourself oldalára ellátogatva lehet egy valódi Reklámőrült avatarunk, amivel akár a legnagyobb közösségi oldalakon is megjelenhetünk, egyértelművé téve hovatartozásunkat.
A hőség és a válságpánik hajmeresztő dolgokat produkálnak a kreatívok agyában: karácsonyi vásár július végén, sztríptízért ingyen repülőjegy ...
Ezek a fogások nem feltétlenül vásárlára akarják rábírni a népet, sokkal inkább figyelemfelketésre, és hosszú távú befektetésre hajaznak.
Persze nem Magyarországon; nálunk még meg sem közelítette senki azokat a határokat, amin tőlünk nyugatra már rég átlőttek.
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
A Magyar Hirdető archív kincstára szinte felbecsülhetetlen értékű, reklámtörténeti relikviát tartalmaz.
Mióta magánosították a gyűjteményt, keveseknek nyílott alkalma megtekinteni azt; a legrosszabb, hogy azt sem lehet tudni, pontosan hány darabot számlál, milyen állapotban van, és mi lesz az eddig finoman szólva hányattatott sorsa a továbbiakban.
Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmeteket természetes anyagokból készült egyedi használati és dísztárgyakra, melyek megtekinthetők itt, érdemes megnézni:
A szenvedély nagy úr, plána ha hozzávesszük, hogy a nikotinfüggőség olyasmi, mint egy betegség. Vagyis nem elég az, ha felhívjuk a dohányosok figyelmét a lehetséges káros következményekre, hiszen ha elég volna, senki sem vásárolna cigarettát. De dacára a dobozokon virító elrettentő mondatoknak, vagy a különböző megszorító intézkedéseknek, a dohányosok száma nem látszik csökkenni.
Ilyenkor van szükség a különösen kreatív elmékre, és a tökéletes technikai megoldásokra, és így születnek meg a reklámtörténelem dohányzás elleni mesterfogásai.
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Ez a neve annak a kreatív blognak, ami tulajdonképpen szakmai berkekben a reklámvilág adatbázisául szolgál. És hogy ez miért jó? Egyrészt, mert létezik, másrészt, mert egy magyar kreatív, Raszl Iván ( a 7Field reklámügynökség tulajdonosa és vezetője) munkáját dícséri.
Akár információ, akár inspiráció kell egy új brand, vag termék bevezetéshez, a magára valamit is adó szakember elsőként erre az oldalra látogat el.
Az Ads of the World tulajdonképpen egy archívum, egy olyan adatbázis, amely létrehozása óta szépen begyűjtötte az összes eddigi kampányt, filmet, tervet, melyek végigböngésekor az értő szemek képbe kerülnek a reklámvilág miheztartását és odalépését illetően.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás