Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sokszor mondogatom, hogy ma már nem elegendő egy-egy marketing csatornát használni ,
hanem a cél az, hogy vállalkozásunk mögé nem csak struktúra, hanem marketing szempontból is egy rendszert építsünk.
Egy marketing gépezetet!
Legalább ennyire fontos, hogy ha már megvannak a használt marketing és reklámozási csatornáink, akkor tudjuk, hogyan szólítsuk meg a célcsoportunkat, vagyis tudjunk az ő nyelvükön kommunikálni!
Elindítottam Nagy Csaba reklámszövegíróval egy ingyenes interjú sorozatot, melynek
keretében minden egyes beszélgetés során egy új témát boncolgatunk.
Tudásinfúzió a marketingszakma nagyágyúítól - ezzel a szlogennel csalogat a Brand Festival Workshop Worx egy napos rendezvénye, melyen tényleg jól hangzó nevek osztják meg tudásukat és tapasztalataikat - egymással: Sony, DDB, Philips, IBM, plusz még több izgalmas márkaképviselő-megmondó ember a Lánchíd Palotában, október 8-án!
BrandFestival 2009 - a részletes program és az eladható tudás lelőhelye
|
|
A PETA-nak vetkőzni talán a popsivillantás egyetlen nemes formája: csupasz bőrrel a szőr ellen, avagy meztelenül az igazságért!
Szerepelt már a Jackass-ból ismert Steve-O, meg ugye a szupermodellek, akik inkább rohangálnak pucéron, mintsem álltszőrmébe bújjanak (aztán persze sorra megcáfolják magukat), Amanda Beard, Khloe Kardashian vagy Jenna Jameson (felöltözve!) és Alicia Silverstone is mezítelenül az állatvédők kampányában, legutóbb Karin Smirnoff, a híres versenytáncos váltott szőrről bőrre.
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Vagyis nem izzadás. Rexona, alapvetés. Mert a természetes legyen természetes, ami pedig illatos, az illatozzon.
Szagos, hiteles, tiszta és egyszerű. Nem kell túlspilázni, csak vissza az alapokhoz, nem igaz?
Lowe Ginkgo, Montevideo, Uruguay
Trevor johnson, a Facebook európai stratégiai vezetője azt ígérte, egy éven belül kicsinálják az IWIW-et...
A magyar nagykutya 300 millió regisztrált tagot, és idén már nyereséget számlálhat, szemben a Facebook 450 ezer körüli magyar felhasználójával.
A kettő elegyéből még valami használható is kisülhetne...
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
Javában zajlik a Reklámkonferencia, a szakma krémje fejti a jövőt, és a második napon az is kiderült, hogy a a neves márkák válságrezisztensek, vagyis a nevekre épülő piac bevétele nem csökkent. Kivételt képeznek ez alól a bankok (jé), és egyes autómárkák. A mobilszolgáltatók viszont belendültek, miert panaszkodni még mindig szóban szeretünk:)
Feltörekvő csoportok, érdekességek és tanulságok klikk utána Szívlapáton
Kelet-Európa Cannes-ja, a portorozsi Golden Drum reklámfilm fesztivál tulajdonképpen nem csak keleté.
Köszönhetően a minőségi szervezésnek, zsűrinek, és nem utolsó sorban a fesztivál versenyanyagának, a fesztivál a reklámszakma kontinentális elismertségű megmérettetésévé nőtte ki magát.
Ahol tavaly magyar ügynökség szépen szerepelt, ott a magyar buli csúfosat bukott.
Mert itt sikeres bulit, vagy éppen bekudarcolt bulit csinálni legalább akkora kihívás, mint elhozni az első díjat.
Nemrég elindítottunk informatika hírlevelünkben egy
sorozatot, mely a keresett informatika szakmákat veszi sorra.
Mikor valaki felnőttként munka, család mellett tanulásra adja a fejét, nagyon
fontos,
hogy valóban olyan területet tanuljon ki, melyet a későbbiekben hasznosítani
tud, más szóval pénzre tud váltani.
Szakterületünknek megfelelően mi az informatikával kapcsolatosan tudunk
nyilatkozni, és
kívánunk segítséget nyújtani azoknak, akik mg nem tudták eldönteni, hogy az
informatika területén belül mit is tanuljanak.
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
40 éves az Internet, nagyszerű alkalom ez egy szórakoztató-ismeretterjesztő múltidézésre.
Retrospektív térutazás, avagy mikor készült az első e-mail, ki az a Tim Berners Lee, mit hozott az első spam, hogy nézett ki az első banner...
Hogyan épült fel a www birodalom, melyik volt az első film a Youtube-on, és mi volt az első bejegyzés a Twitteren?
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Kicsit visszatérve a WWF-buktára, azért az elmúlt években jócskán születtek a 9/11-es témát fel- és átdolgozó, ízléstelen kampányok.
Következzen most egy szerény gyűjtemény a kreatív elmék remekműveiből. Egyébiránt tényleg hat.
MTV Magazine kampány: ikertornyok kontra AIDS, éhezés és szegénység
2003-ból
Khaleej Times, Egyesült Arab Emirátusok: a dohányzás káros az egészségre...
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Úgy tűnik, a reklámszakma nem kisebb fába készül belevágni a fejszéjét, mint a válság megoldása...legalábbis ezt sugallja a 2009-es Reklámkonferencia címe és tematikája.
Mondván, inspiráció nélkül csak a problémában tocsognánk, és nem a megoldást keresnénk.
És mondván azt is, hogy elillant a múzsa...
A konferencián összegyűlt hazai és külföldi előadók azt feszegetik, hová is tűnt az inspiráció a reklámokból, milyen szerepet játszana benne, ha lenne - de hogy kapcsolódik mindez a válság megoldásához?
A brazil WWF a legutóbbi, visszavont kapányával is sikeresen vívta ki a figyelmet a Földet és természetes élővilágát fenyegető, emberi eredetű veszélyekre.
Finoman utalva a nemsokára esedékes 9/11-es évfordulóra, nyomott egy puha barackot a szenzációéhes publikum tarkójára...
A DDB Brasil Cannes-i Reklámfilm Fesztiválon is bemutatott videója persze óriási vihart kavart, tehát e készítők elérték a céljukat.
Pedig a WWF visszadobta a filmet, és kerek-perec elzárkózott a projekttől, maga is ízléstelennek tartotta.Aztán valamelyik döntéshozó mégis áldását adta rá.
A 10. ARC a válságról szól, a sajátjáról is egyben, hiszen alig-alig akadt a rendezvény szponzorálását vállaló név.
Idén először kisszabású kerekasztal nyitotta a kiállítást a szokásos koncertekkel tarkított látványosság helyett. A jubiláló kiállítás a rendszerváltás 20. évfordulóját ünnepelve vetette fel a mostmár tényleg időszerűvé érlelődött pályázati témát...
Tovább...
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Ez volna minden, amire a kreatív marketingeseknek hagyatkozniuk kellene a férfiakat célba vevő reklámüzenet megtervezése és előállítása során?
Ilyen egyszerű volna az egész?
Ha azt vesszükl alapul, hogy sablonok és sztereotípiák mentén gondolkodunk, akkor igen. Ha azt, hogy gondolkodunk, akkor nem...
A Magyar Fogyasztó Konferencián majd kiderül a válasz, milyen is a Férfi napjainkban.
És mi kell neki, még akkor is, ha semmi szüksége rá...
A hét utolsó napján távozott posztjáról az Origo vezérigazgatója.
Fischer András munkaviszonya közös megegyezéssel szűnt meg.
A Magyar Telekom tulajdonában lévő portál új, szeptember 5-től megbízott helyettese Horváth János lesz, a portál vezető pozícióját kívánja megerősíteni az online hirdetési piacon.
A patinás mesebirodalom 2006-ban már beszerezte az egyik legkiválóbb versenylovat:
a Pixar animációs stúdióval kötött házasságának köszönhetjük WALL-E-t és az Apróséfet.
A Disney szintén nem kevés pénzért köti meg hamarosan az újabb üzletet,
így olyan hősök birtokosává válik, mint a Vasember, az X-Men hősei, vagy a Fantaszituks 4es.
A képregény rajongók szűkölnek...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu