Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Úgy tűnik, a reklámszakma nem kisebb fába készül belevágni a fejszéjét, mint a válság megoldása...legalábbis ezt sugallja a 2009-es Reklámkonferencia címe és tematikája.
Mondván, inspiráció nélkül csak a problémában tocsognánk, és nem a megoldást keresnénk.
És mondván azt is, hogy elillant a múzsa...
A konferencián összegyűlt hazai és külföldi előadók azt feszegetik, hová is tűnt az inspiráció a reklámokból, milyen szerepet játszana benne, ha lenne - de hogy kapcsolódik mindez a válság megoldásához?
Majd kiderül az Országos Reklámkoferencián, szeptember 22-én és 23-án, Egerben. Mert teher alatt nő a pálma...
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A válság inspirálja a raklámszakmát
Nincs De! Népszerűbbé vált az egészéges életmód!
Clic-to-call: újdonság az Etarget
A Schweppes Burst lassan robban