Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az elmúlt idők egyik leglátványosabb, ultra slow motion technikával készült reklámját a Schweppes Burst kampányához készítették, de sem a koncepció, sem a kreatív kivitelezés, sem a szín- és képivilág, sem a zene nem volt képes eltávolodni minden idők legszebb reklámjától.
A Sony Bravia annak idején egy dömpernyi pattogó gumilabdát engedett útjára San Francisco utcáin, sima lassított felvételeken, José Gonzalez szívdobbanásaira.
Szép az üdítőital reklámfilmje is, tényleg, csak sajnos voltmár kategória.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Nincs De! Népszerűbbé vált az egészéges életmód!
Maximális kreativitás, minimál dizájn, maximális hatás!
Clic-to-call: újdonság az Etarget
Nyiss a boldogságra - a Coca Cola expedíciót indít