Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Napfény, boldogság, Coca Cola...az életöröm és a pozitív világszemlélet nagykövete Expedition 206 néven indít útnak 2010 január 1-én három boldogságkeresőt: egy belga, egy mexikói, és egy Németországba származott amerikai viszi a brand hollywood-i érzelmektől túlcsorduló üzenetét 365 napon keresztül a világ minden tájára.
Az expedíció alá indított weboldalon bárki nyomon kísérheti a "Boldogság Nagyköveteinek" kalandjait és a márka hírnevének öregbítését.
A Coca Cola minden eddiginél személyesebb hangvétellel próbálja megszólítani a Föld lakosságát, és természetesen a célba érést támogató üdítőital fogyasztását. Pályázatot hirdetett a világközösséget építő projektre, a három lelkes nyertes 206 országba továbbítja az alwayscocacola életérzést.
A Nyiss a boldogságra kampány a földi lakók boldogságra való hajlamát hivatott feltérképezni, a küldetésen virtuális útitársként kísérheti szemmel minden CC rajongó a kalandorok misszióját.
Hát nem szívmelengető?
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Ads of the World
Értéktartó márkák
Nincs De! Népszerűbbé vált az egészéges életmód!
Szezont a fazonnal