Kreatív: Figyelem-felkeltés

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Figyelem-felkeltés

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

POZICIONÁLÁSTÁMOGATÁS
Ugye emlékszel, hogy a marketing egyik legnagyobb célja különbözőként, másként beállítani a cégedet, hogy a piac számára kiemelkedj, egyértelmű legyen, hogy miért téged válasszanak? Ha ígéretben, előnyben gondolkodsz, két oka is lesz annak, hogy más leszel, hogy jobban az előtérbe kerülsz. Ezt a marketinget, megközelítést kevesen alkalmazzák. A legtöbben el sem kezdik: „Futárcégem van.” Vagy elkezdik, de nem viszik rendesen végig a gondolatot: „Futárcégem van, gyorsaságot kínálunk.” Hiszen ez még csak tulajdonság, nem előny! Miért lesz nekem jó az, hogy gyorsak? Hogyan lesz jó? Mi lesz a következménye? Ezért aztán a bróker nem jól kamatozó részvényeket árul. Hanem gyarapodó vagyont!


TARTOZNI VALAHOVÁ

Nekünk, embereknek, fontos szempont, hogy tartozzunk valahová, vállaljunk közösséget a többiekkel, akikkel szimpatizálunk, akikkel egy brancs vagyunk. Éppen ezért szeretünk kategóriákban beszélni: ő felsőközép-osztálybeli, a másik bölcsésztípus, a harmadik vállalkozó. Skatulya, skatulya, skatulya. Fontos az is, hogy könnyen megértessük magunkat másokkal, minél világosabban tudjunk válaszolni, különösen, ha először találkozunk valakivel. „Pénzügyes vagyok az X cégnél.” „Plakáthelyeket árusítunk.” „Van egy kisgép- kölcsönzőnk.” Ismert, azonosítható kategóriák. A másik gyorsan ráismer – és gyorsan el is felejti!
(forrá: Üzlettárs)

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu