Kreatív: blog

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kreatív Klub hírei

 Apple Genius Bar

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


Elromlott a számítógép? A szerelõ lényegében azért fog szakszavakkal dobálózni, hogy legyen mire hivatkozva annyi pénzt elkérnie.

De hát van más választásod, hogy ismét hozzáférhess az adataidhoz? Te nem tudod megjavítani.

És itt jön a képbe az Apple Genius Bar. Az ötlet? Sétálj be egy boltba, és vidd magaddal a kütyüdet is! Fogj egy kávét, huppanj le egy szakember mellé, aki ránéz a problémádra, és elmondja, mit lehet tenni.

Ha egyszerû baja van, még a helyszínen ingyen meg is javítja.

Tovább 

 A Magyar Posta marketingje

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

That's way the beestst answer so far!
 

 I just could not dep

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

I just could not depart your wetsibe before suggesting that I really enjoyed the standard information a person provide for your visitors? Is going to be back often to check up on new posts

 Figyelem-felkeltés

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

POZICIONÁLÁSTÁMOGATÁS
Ugye emlékszel, hogy a marketing egyik legnagyobb célja különbözõként, másként beállítani a cégedet, hogy a piac számára kiemelkedj, egyértelmû legyen, hogy miért téged válasszanak? Ha ígéretben, elõnyben gondolkodsz, két oka is lesz annak, hogy más leszel, hogy jobban az elõtérbe kerülsz. Ezt a marketinget, megközelítést kevesen alkalmazzák. A legtöbben el sem kezdik: ?Futárcégem van.? Vagy elkezdik, de nem viszik rendesen végig a gondolatot: ?Futárcégem van, gyorsaságot kínálunk.? Hiszen ez még csak tulajdonság, nem elõny!

Tovább 

 Segítség! Tolvaj!

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

AUTÓFELTÖRÉS?
Ha a bélyegzõt ? akár más tárgyakkal együtt ? az autójából lopták el (ez az egyik leggyakoribb lopás), még akkor is hívjon rendõrt, ha a kocsiban nem esett jelentõs kár! Lehet, hogy sokára fognak megérkezni, de megéri kivárni. Elõször is: az autó biztosítási ügyintézése is kedvezõbb (az önrésze csak 10%, alsó összeghatár nélkül, nem pedig a Casco biztosításban meghatározott összeg), másodszor az intézkedõ rendõr ujjlenyomatot vesz az ön autójáról: máris van egy fontos azonosító, ha a bélyegzõvel valaki visszaél.

Tovább 

 Így is lehet: YORKIE

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az 1976-ban piacra dobott Yorkie csokoládét férfiaknak tervezték. Messze volt a széptõl? Kimondottan ronda volt és darabos. Az évek során sikeres kampányokban népszerûsítették, kamionsofõrök és építõmunkások képeivel.

A kilencvenes évek közepén aztán a márkát ? erõsen megosztó ? reklámkampánnyal frissítették fel.

Egy kutatás ugyanis azt hozta ki, hogy a Yorkie-nak kizárólag férfiaknak szóló csokinak kellene lennie.

A ?Nem lányoknak!? szlogen az egész országot megnevettette, a feministákat pedig dühödt szólamokra sarkallta: az õrület odáig terjedt, hogy kitiltották a Yorkie-t egy vasútállomásról.

Tovább 

 Így is Lehet: MARMITE

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


A britek népszerû, élesztõalapú, barnás szendvicskrémjének története a harmincas években indult.

A kilencvenes évek végén mégis elfáradt a márka, és egyre láthatatlanabbá vált az üzletek csurig pakolt polcain ? különösen a ?Marmite, a haverom? kampány után.

Ekkor újragondolták a stratégiát, és egy zseniális kutatást folytattak le.

A Marmite ízvilága ugyanis igen markáns, és kiderült, hogy egy csomó ember egyszerûen utálja. Az ?Imádd vagy gyûlöld!? szlogenre alapozott új kampány ezután arra összpontosított, hogy õszintén beszélt a termékrõl.

Tovább 

 Telefonos ügyfélszolgálatok

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Renaidg this makes my decisions easier than taking candy from a baby.
A közöny és a szimbiózis témái határozzák meg a hetedik ARC kiállítást. Geszti Péter elégedett a pályamunkákkal, a felkavaró mondatokat azonban végül hivatásosok írták. Akinek idõközben mégis eszébe jut valami frappáns, felírhatja a transzparensekre, amit a megnyitó tüntetésen osztanak majd ki.

Megpróbáljuk kicsapni a biztosítékot" - fogalmazta meg Geszti Péter a hetedik ARC kiállítás célját. Az idei ARC témája ugyanis a közöny lesz, ami a fõszervezõ szerint a "médiák által agyonnyomott tömeg" egyik legjellemzõbb tünete.

Tovább 

A látogatók nem nézhetik meg azt a plakátot, amely a Nike állítólagos távol-keleti gyermekmunkásaival foglalkozik. A cég mûvészetkritikai osztálya ugyanis felülbírálta a zsûri döntését. A plakátkiállítás a szabad véleménynyilvánításról szól, legalábbis addig, amíg egy multi érdekeit nem sérti.

Tapasztalataim szerint a Nike sportruházat területén meglehetõs tapasztalatra tett szert, az eddig azonban nem volt világos, hogy a cég mûvészi kérdésekben is szakértõ.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu