Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
De hát van más választásod, hogy ismét hozzáférhess az adataidhoz? Te nem tudod megjavítani.
És itt jön a képbe az Apple Genius Bar. Az ötlet? Sétálj be egy boltba, és vidd magaddal a kütyüdet is! Fogj egy kávét, huppanj le egy szakember mellé, aki ránéz a problémádra, és elmondja, mit lehet tenni.
Ha egyszerû baja van, még a helyszínen ingyen meg is javítja.
|
|
Az 1976-ban piacra dobott Yorkie csokoládét férfiaknak tervezték. Messze volt a széptõl? Kimondottan ronda volt és darabos. Az évek során sikeres kampányokban népszerûsítették, kamionsofõrök és építõmunkások képeivel.
A kilencvenes évek közepén aztán a márkát ? erõsen megosztó ? reklámkampánnyal frissítették fel.
Egy kutatás ugyanis azt hozta ki, hogy a Yorkie-nak kizárólag férfiaknak szóló csokinak kellene lennie.
A ?Nem lányoknak!? szlogen az egész országot megnevettette, a feministákat pedig dühödt szólamokra sarkallta: az õrület odáig terjedt, hogy kitiltották a Yorkie-t egy vasútállomásról.
A britek népszerû, élesztõalapú, barnás szendvicskrémjének története a harmincas években indult.
A kilencvenes évek végén mégis elfáradt a márka, és egyre láthatatlanabbá vált az üzletek csurig pakolt polcain ? különösen a ?Marmite, a haverom? kampány után.
Ekkor újragondolták a stratégiát, és egy zseniális kutatást folytattak le.
A Marmite ízvilága ugyanis igen markáns, és kiderült, hogy egy csomó ember egyszerûen utálja. Az ?Imádd vagy gyûlöld!? szlogenre alapozott új kampány ezután arra összpontosított, hogy õszintén beszélt a termékrõl.
17 éve | Krén Zsuzsi | 0 hozzászólás
A látogatók nem nézhetik meg azt a plakátot, amely a Nike állítólagos távol-keleti gyermekmunkásaival foglalkozik. A cég mûvészetkritikai osztálya ugyanis felülbírálta a zsûri döntését. A plakátkiállítás a szabad véleménynyilvánításról szól, legalábbis addig, amíg egy multi érdekeit nem sérti.
Tapasztalataim szerint a Nike sportruházat területén meglehetõs tapasztalatra tett szert, az eddig azonban nem volt világos, hogy a cég mûvészi kérdésekben is szakértõ.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu