Kreatív: blog

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 347 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kreatív Klub hírei

 Multi-level marketing (MLM)

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A multi-level marketing (MLM) ? gyakran nevezik network marketing néven is ? egy nem hagyományos értékesítési forma. Néhol többszintû értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

Az MLM rendszer lényege, hogy az értékesítés személyesen és több szinten történik. A rendszer lényegében egy független termékforgalmazókból álló hálózat, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül ? direkt módon ? juttatja el a fogyasztókhoz.

Tovább 

 Az ügyfelek

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az ügyfélpanasz kezelésének öt törvénye
A reklamálás az elégedettség jele! Kezelje is úgy!

(Szerzõ: Gulyás Gabriella)

Az általam ismert vállalkozások többsége sokáig úgy vélekedett, hogy a vevõi elégedettség abban nyilvánul meg, ha ügyfele, megrendelõje nem reklamál. Amikor azonban felmértük a visszatérõ vagy átajánló vásárlók arányát, és valakinél negatív trendet mutatott ki a statisztika, be kellett látnunk: mégis jobb, ha valaki panaszkodik, mint ha szó nélkül hátat fordítana nekünk.

Tovább 

 
Pecsétes titkok- 2. RÉSZ
Ha lába kelt a bélyegzõnek



(Szerzõ: Horváth Attila)

Lássuk, mi történik, ha magát a pecsétet ? ellopják!



Ha bélyegzõje elveszett, vagy ellopták, semmiképpen ne ijedjen meg! Lesz ugyan néhány teendõje, de a törvény mindenképpen ön mellett áll. Az elsõ és legfontosabb: értesítsen minden olyan személyt és szervezetet, akik és amelyek öntõl bélyegzõvel hitelesített iratokat kaptak vagy kaphatnak. Közölje velük, hogy a bélyegzõ elveszett, adja meg az eltûnés pontos idõpontját, és írásban ? ez fontos!

Tovább 

Pecsétes titkok
Szigorúan ellenõrzött nyomatok


(Szerzõ: Horváth Attila)

Mitõl hiteles egy irat? Szeretjük azt hinni, hogy a bélyegzõtõl. Pedig nem, illetve nem csak attól. Pecsételni azonban mindenképpen érdemes: ha jó bélyegzõt helyesen használunk, az nemcsak biztonságos, hanem kis méretéhez képest felbecsülhetetlen marketingértéke is van.
Bélyegzõkészítõként sok mindennel találkoztam már, így azt mondom: hiteles az, amit kézzel aláírtak. Ha van rajta pecsét, az nagyon jó, hivatalosabbnak látszik, de nem feltétlenül biztonságosabb.

Tovább 

Ha répát termelsz, miért hirdetsz a rókáknak?


Kutass, tervezz, válaszolj!



(Szerzõ: Alex Poulson)

A multik halálra rémültek, hogy az olcsó megoldás ? az egy kaptafára készülõ globális hirdetések özöne ? többé nem menti meg õket. Ez a változás valóságos áldás a kisebb vállalkozásoknak. Õk személyesebben tudják megközelíteni fogyasztóikat ? szórakoztathatják és lelkesíthetik õket, miközben éppen az õ kérdéseikre adnak válaszokat.

Tovább 

 Fontos tippek...

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A csodafegyver


A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketingeszköz hozza a legtöbb hasznot?



(Szerzõ: Wolf Gábor)

A marketing elsõ számú célja, hogy folyamatosan termelje az új ügyfélpalántákat a cégednek. Minden egyéb másodlagos. És ehhez mi kell? Marketingkampány. Olyan, amely ? ha már választani kell ? inkább rendszeres, mint jó. Ma egy olyan stratégiai marketingmódszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes.

Tovább 

 A vásárlók és te

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Szeresd vásárlódat!
A márkaérzés mûvésze



(Szerzõ: Alex Poulson)

?A héjkezelõ adatbázis megsérült, nem található vagy 1192- es hiba.? Micsoda? Én csak egy CD-t akartam írni. Mi az a héjkezelõ adatbázis? Hol kellene lennie, ahol most nincs? És miért 1192?Mindannyiunkkal megtörtént már, hogy vadonatúj számítógépünk vagy laptopunk hirtelen önálló életre kelt, minket pedig a tehetetlenség érzése kerített hatalmába. Nem is csak a bosszúságról van szó, van itt valami sokkal fontosabbról is.

Tovább 

 Mást árulsz, mint gondoltad!

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás


Nem az az érdekes, hogy mit gyártasz, hanem az, mire megy vele a fogyasztód



(Szerzõ: Wolf Gábor)


Ha megkérdezik: mit árul a céged, lehet, hogy bármennyi ideje is vagy az üzletben, mégis rossz választ adsz. És ez nem fog segíteni a marketingedben sem.

Gyorsteszt: mit válaszolnál, ha megkérdezném: mivel foglalkozik, mit kínál a céged? Ha olyan vagy, mint a többiek (akiktõl az ilyesmit tanuljuk, úgyhogy csak semmi pirulás!), akkor a válaszod valami ilyesmi lesz: ?Nyílászárókat forgalmazunk.? ?Csapatépítési tréningeket.? ?Piackutatással foglalkozunk.? ?Munkavédelmi eszközöket árulunk.? Nos, hasonlít?

Tovább 

 Sajtóhirdetés - kibírod a hét fogást?

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Az eredményes nyomtatott reklám hét titka

(Szerzõ: Wolf Gábor)

Mit kell tudnod a sajtóreklámozásról ahhoz, hogy ebben a médiában anyagilag is eredményesen reklámozhass, és hogy ne ússzon el feleslegesen a pénzed eredménytelen reklámokra? Ha hirdetsz újságban, vagy tervezel ilyesmit, feltétlenül olvasd el ezt a hét kulcsfontosságú szabályt!


1) Ne paráználkodj a médiával!

Ha sajtóhirdetésre adod a fejed, ne egyéjszakás kalandban gondolkodj, hanem házasságban! Nem láttam még olyan sajtóhirdetést, amely egyetlen megjelenéssel behozta volna az árát, és nem: nem a tiéd lesz az elsõ kivétel.

Tovább 

 Így is lehet: BOOTS

17 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

A legnagyobb brit drogéria- és gyógyszertárlánc új szolgáltatást indított 2003-ban. Begyûjtötték a vényeket az orvosoktól, hogy a vevõknek ne kelljen várniuk rá (az angoloknál a betegek nem kapják meg egybõl a vizsgálat végén a gyógyszerre szóló vényt). Bumm, hatalmas tévékampány, aztán síri csend.


Némi jóindulattal mondhatjuk azt, hogy gyenge közepes kezdõlökést kapott a szolgáltatás. Amikor visszatértek a tervezõasztalhoz, rémisztõ adatra derült fény: miközben 16 millióan vásároltak rendszeresen a boltokban, az üzletekben senki, de senki nem tudott semmit a termékrõl!

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu