Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az MLM rendszer lényege, hogy az értékesítés személyesen és több szinten történik. A rendszer lényegében egy független termékforgalmazókból álló hálózat, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül ? direkt módon ? juttatja el a fogyasztókhoz.
Az ügyfélpanasz kezelésének öt törvénye
A reklamálás az elégedettség jele! Kezelje is úgy!
Az általam ismert vállalkozások többsége sokáig úgy vélekedett, hogy a vevõi elégedettség abban nyilvánul meg, ha ügyfele, megrendelõje nem reklamál. Amikor azonban felmértük a visszatérõ vagy átajánló vásárlók arányát, és valakinél negatív trendet mutatott ki a statisztika, be kellett látnunk: mégis jobb, ha valaki panaszkodik, mint ha szó nélkül hátat fordítana nekünk.
|
|
(Szerzõ: Horváth Attila)
Mitõl hiteles egy irat? Szeretjük azt hinni, hogy a bélyegzõtõl. Pedig nem, illetve nem csak attól. Pecsételni azonban mindenképpen érdemes: ha jó bélyegzõt helyesen használunk, az nemcsak biztonságos, hanem kis méretéhez képest felbecsülhetetlen marketingértéke is van.
Kutass, tervezz, válaszolj!
(Szerzõ: Alex Poulson)
A multik halálra rémültek, hogy az olcsó megoldás ? az egy kaptafára készülõ globális hirdetések özöne ? többé nem menti meg õket. Ez a változás valóságos áldás a kisebb vállalkozásoknak. Õk személyesebben tudják megközelíteni fogyasztóikat ? szórakoztathatják és lelkesíthetik õket, miközben éppen az õ kérdéseikre adnak válaszokat.
A csodafegyver
A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketingeszköz hozza a legtöbb hasznot?
(Szerzõ: Wolf Gábor)
A marketing elsõ számú célja, hogy folyamatosan termelje az új ügyfélpalántákat a cégednek. Minden egyéb másodlagos. És ehhez mi kell? Marketingkampány. Olyan, amely ? ha már választani kell ? inkább rendszeres, mint jó. Ma egy olyan stratégiai marketingmódszert ismerhetsz meg itt, ami minden cégre érvényes.
(Szerzõ: Alex Poulson)
(Szerzõ: Wolf Gábor)
Az eredményes nyomtatott reklám hét titka
(Szerzõ: Wolf Gábor)
Mit kell tudnod a sajtóreklámozásról ahhoz, hogy ebben a médiában anyagilag is eredményesen reklámozhass, és hogy ne ússzon el feleslegesen a pénzed eredménytelen reklámokra? Ha hirdetsz újságban, vagy tervezel ilyesmit, feltétlenül olvasd el ezt a hét kulcsfontosságú szabályt!
1) Ne paráználkodj a médiával!
Ha sajtóhirdetésre adod a fejed, ne egyéjszakás kalandban gondolkodj, hanem házasságban! Nem láttam még olyan sajtóhirdetést, amely egyetlen megjelenéssel behozta volna az árát, és nem: nem a tiéd lesz az elsõ kivétel.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu