Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
17 éve | Krén Zsuzsi | 0 hozzászólás
A Reklámzabálók Éjszakájának visszatérõ sikerdarabjai Sas István reklámfilmjei a nyolcvanas évek derekáról. A közönség a futballstadionok hangulatát elhalványítva sípolva, kerepelve, luftballonokat eregetve tombolja végig minden évben a Hurka Gyurkát, a Köszönjük Sárvárt, a Tisza cipõt és társait. Ezek a régi reklámok DVD-n kiadásra kerültek és megrendelhetõk a Reklámzabálók honlapján is.
A Network.hu ?nak sikerült rávennie Sas Istvánt, hogy kis háttértörténetekkel és érdekes információkkal egészítse ki az ismert, vagy alig ismert régi reklámokat.
Az elsõ Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban.
A nagy érdeklõdés miatt egy évvel késõbb már két egymást követõ estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett az esemény.
Az elkövetkezõ években tovább gyarapodott a turné állomásainak a száma: az est 1989-ben Ausztráliában és Észak-Amerikában, 1994-ben pedig Ázsiában is bemutatkozott.
Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát.
|
|
Interaktív érintõfelületes megoldást alkalmaz a Citibank három helyszínen. A megoldást eddig egyetlen bank sem alkalmazta a piacon, a pénzintézet fõként a fiatal célcsoportot szeretné megcélozni az újfajta technológiával.
Magyarországon egyedülálló megoldást alkalmaz a Citibank, hogy tovább növelje a pénzügyi tudatosságot és interaktív módon lássa el információval azokat az érdeklõdõket, akik idegenkednek a banki környezettõl. A Westendbeli, valamint a Vörösmarty téri fiók kirakatán speciális fóliával ellátott kivetítõt helyeztek el.
Csak is kiválasztottaknak lehet majd akkora szerencséjük, hogy ezentúl a The Prodigy által tervezett hátizsákokba pakolhatják dolgaikat. Õsztõl ugyanis az EASTPAK úgynevezett ultra-limited táskáit dobja piacra.
A kirándulni és sportolni járó, vagy csak egyszerûen a minõségre szomjazó nagyközönség eddig is tudta, hogy ha EASTPAK terméket vásárol, akkor nem fog csalódni. Szeptembertõl azonban az ínyenc vásárlók is ámulhatnak a legújabb hátizsák-kollekció láttán.
Reklámfelügyeleti eljárást és etikai vizsgálatot kezdeményezett a Magyar Távirati Iroda (MTI), amely a Megy a gõzös címû film kampánya miatt fordult a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (NFH) és a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Mint ismert, a ?barcikai õsanya? megtalálásáról szóló álhír a távirati iroda munkatársát is megtévesztette.
Mint arról a Kreatív Online beszámolt a Megy a gõzös címû kampánya a ?barcikai õsanya? leleteinek a megtalálásáról szóló álhírrel indult, amit több újságíró - köztük a távirati iroda munkatársa is - valósnak vélt.
A Sorouh nevû dubai vállalat elkészíttette a világ legnagyobb hirdetését - írja a Hg.hu. A hatalmas felület csak repülõgépekrõl látható egészében, és részben jótékony célokkal készült a dubai ingatlanfejlesztõ cég megbízásából.
A Sorouh megbízásából készült, húszezer négyzetméternyi, azaz három futballpályánál is nagyobb felületû hirdetés megkapta a Guinness minõsítését, így bekerült a Rekordok Könyvébe is.
A reklám egy üres telken fekszik, a Dubai International Airportra vezetõ légiút alatt, számítások szerint a jövõ évben 14 millió utazó láthatja.
A szemléletváltás szükségességét a Dove saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nõk közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák õket.
?A növekedõ életkor, több szabadidõ és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erõltetett fiatalságkultusz? ? véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu