Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Magyar Tartalomipari Szövetség által idén kilencedik alkalommal megrendezett eFestival célja a hazai multimédia és online szakma legszínvonalasabb alkotásainak értékelése.
A Carnation az idei versenyen kielmelkedően jól szerepelt, összesen hat elismerést gyűjtött be különböző kategóriákban.
Két weboldaluk is elnyerte a felhasználóbarát honlap elismerést, további munkái az eLearning és az eEgészségügy kategóriákban első helyezést, a Közérdekű információszolgáltatás kategóriában második, a Turisztika kategóriában pedig harmadik helyet érték le.
|
|
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
A Coca Cola most nem új aromával, hanem az üveg átszabásával igyekszik növelni bevételeit.
Az új palackot könnyeb kézbe venni, kényelmesebb tartani, és szinte lehetetlen elengedni - ezt illusztrálja a párizsi kampány tépőzára óriásplakátja is.
A buszmegállók oldalára helyezett plakátokat a legritkább esetben nézegetjük, többnyire kénylemes várakozásra használjuk.
Nos, a Coca Cola plakátja megragadó élmény...
Máris itt a legújabb cikk az Informatika Blogban!
A bejegyzés elsősorban azoknak lesz a segítségére, akik Corel Draw-ban már dolgoznak,
vagy ,,kacérkodnak" a grafikai szoftverekkel, és azt tervezik, hogy grafikusi pályára
lépnek.
Akkor is ajánljuk a cikk elolvasását, ha nem csak hobbi szinten szeretnél szeretnél a
grafikai szoftverekkel megismerkedni, hanem munkádhoz komolyabban is szükséged lenne
grafikai tudásra.
Az új bejegyzés itt olvasható!
Netlogi C School
Gyakorlatorientált informatika oktatás rugalmas időbeosztással!
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata hívta életre a marketinghatékonyságot díjazó EFFIE-t, mely idén nyolcadszorra rangsorolta a magyar szakembereket.
Az EFFIE díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban.
A kreativitáshoz a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is hozzárendeliszakmai díj kiírására idén nagyon sok image nevezés érkezett, mely azt igazolja, hogy az erős márkákkal túl lehet élni a recessziót is.
Az Audi egyértelműen a tőlünk sokkal-sokkal északabbra fekvő országokban igyekszik népszerűsíteni az új téligumi készletét: a meggyőző futófelület profillal Kanadában igyekeznek még több Audi tulajdonost vásárlásra ösztönözni.
De bármennyire is szemrevaló a kivitelezés, az ötlet korántsem eredeti: a Mercedes-Benz már lelőtte a poént, igaz, ők nem hószánnal, hanem jégkorcsolyázókkal próbálták jobb belátásra téríteni az autósokat...
15 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Máris olvasható a legújabb cikk az Informatika Blogban, mely elsősorban a frissen végzett, vagy kezdő webdesignereknek kíván segítséget, iránymutatást adni.
Azoknak is hasznos lesz, akik "autodidakta" módon tanultak honlapkészítést, és azt tervezik, hogy a jövőben dolgoznak majd ezen a területen.
Részlet a bejegyzésből:
"Ma egy olyan jelenségről fogok elmefuttatást végezni, amely igen gyakran felmerül, főként a frissen végzet webdesignerekben:
Szerződjünk, vagy ne, a munka megkezdése előtt?
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Az élelmiszer szektor térde belerogyott a válságba, ez leginkább a reklámkapmányokra költött összeg jelentős, mintegy 15%-os csökkenésén mérhető leginkább.
Amit viszont belefeccölnek, azt a manipuláció kommunikáció alappillérére, a tévéképernyőre összpontosítják, mert hiába minden, a magyar ember le nem gyógyul az agy rágógmijáról.
Az átlag fogyasztónak nem csak a költekezési kapacitása csökkent, de bizalma is megrendült, de ha nem, akkor is a lehető legolcsóbbat választja.
Az "Oh! It's fresh" kávézólánc nevéhez híven igyekszik mindig a legfrissebb hozzávalókból készült italokkal és falatokkal lenyűgözni vendégeit, de a legújabb frissességet sugárzó reklámfogásuk, nos, hát, a legkevésbé sem lenyűgöző módon.
A minőséget a kávé mellé felszolgált tejszín dobozkájával kívánják demonstrálni: fogyasztáskor mintha egyenesen a tehén tőgyéből buggyanna bele a fél kortynyi tejszín a feketébe...
Kreatív, és jólesően gusztustalan:)
Ügynökség: Jung von Matt, Hamburg
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu