Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata hívta életre a marketinghatékonyságot díjazó EFFIE-t, mely idén nyolcadszorra rangsorolta a magyar szakembereket.
Az EFFIE díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban.
A kreativitáshoz a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is hozzárendeliszakmai díj kiírására idén nagyon sok image nevezés érkezett, mely azt igazolja, hogy az erős márkákkal túl lehet élni a recessziót is.
A videólejátszókon keresztül gyógyító Cetebe érdemelte ki idén az Effie
platina díját, de a vitaminkapszula a nem tartós fogyasztási cikk és egyéb kategóriában is sikert aratott.
A lejátszó kezelőfelületén megjelenő reklám, melyet az Index és a Starcom készített a GlaxoSmithKline megbízásából, szinte az összes magyar videómegosztón mérte az eltelt időt análkül, hogy idegesítő hirdetésekkel rabolta volna a felhasználó idejét.
Összesen 24 díjazott lett a 84 nevezőből, a szokásos 11 kategória mellett a zöld kampányokban is keresték a rövidlistás munkákat, azonban ebben a kategóriában nem érkezett nevezés
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
II. Ringier-ARC plakátpályázat - megszületett a végeredmény