Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Az élelmiszer szektor térde belerogyott a válságba, ez leginkább a reklámkapmányokra költött összeg jelentős, mintegy 15%-os csökkenésén mérhető leginkább.
Amit viszont belefeccölnek, azt a manipuláció kommunikáció alappillérére, a tévéképernyőre összpontosítják, mert hiába minden, a magyar ember le nem gyógyul az agy rágógmijáról.
Az átlag fogyasztónak nem csak a költekezési kapacitása csökkent, de bizalma is megrendült, de ha nem, akkor is a lehető legolcsóbbat választja.
Az olcsóbb, tehát gyenge minőségű, jellemzően külföldről importált árudömpingnek köszönhetően a hazai gyártású élelmiszerek rohamosan veszítike el a piacon nagy küzdelem árán bevett területeiket, ugyanakkor még mindig az élelmiszeripari ágazat költ a legtöbbet reklámokra.
A hús, a mirelit áru, a zöldség és a gyümölcs eladási statisztikái jelentősen romlottak, azonban egyre többet költ a nép bébiételekre és kisállat eledelekre, valamint sütőipari termékekre és gabonafélékre.
A reklámokba a Danone feccöli a legnagyobb pénzt, őt az Unilever, a Nestlé, a Mars, a Győri Keksz és a Ferrero követi.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A szájpropagandában hiszünk
Nincs De! Népszerűbbé vált az egészéges életmód!
Clic-to-call: újdonság az Etarget
A Schweppes Burst lassan robban