Kreatív: Tovább csökkennek az élelmiszer szektor reklámra fordított kiadásai

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 633 fő
  • Képek - 138 db
  • Videók - 131 db
  • Blogbejegyzések - 346 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 546 db

Üdvözlettel,

Kreatív Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Az élelmiszer szektor térde belerogyott a válságba, ez leginkább a reklámkapmányokra költött összeg jelentős, mintegy 15%-os csökkenésén mérhető leginkább.

Amit viszont belefeccölnek, azt a manipuláció kommunikáció alappillérére, a tévéképernyőre összpontosítják, mert hiába minden, a magyar ember le nem gyógyul az agy rágógmijáról.

Az átlag fogyasztónak nem csak a költekezési kapacitása csökkent, de bizalma is megrendült, de ha nem, akkor is a lehető legolcsóbbat választja.

Az olcsóbb, tehát gyenge minőségű, jellemzően külföldről importált árudömpingnek köszönhetően a hazai gyártású élelmiszerek rohamosan veszítike el a piacon nagy küzdelem árán bevett területeiket, ugyanakkor még mindig az élelmiszeripari ágazat költ a legtöbbet reklámokra.

 

A hús, a mirelit áru, a zöldség és a gyümölcs eladási statisztikái jelentősen romlottak, azonban egyre többet költ a nép bébiételekre és kisállat eledelekre, valamint sütőipari termékekre és gabonafélékre.

A reklámokba a Danone feccöli a legnagyobb pénzt, őt az Unilever, a Nestlé, a Mars, a Győri Keksz és a Ferrero követi.

 

 

Címkék: bébiétel ipari ágazat kisállateledel kommunikációs platform marketing pr tevékenység reklám reklámkiadás televízió tévé édesség élelmiszer-szektor

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu