Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sziasztok! Szeretném felhívni a figyelmeteket természetes anyagokból készült egyedi használati és dísztárgyakra, melyek megtekinthetők itt, érdemes megnézni:
A szenvedély nagy úr, plána ha hozzávesszük, hogy a nikotinfüggőség olyasmi, mint egy betegség. Vagyis nem elég az, ha felhívjuk a dohányosok figyelmét a lehetséges káros következményekre, hiszen ha elég volna, senki sem vásárolna cigarettát. De dacára a dobozokon virító elrettentő mondatoknak, vagy a különböző megszorító intézkedéseknek, a dohányosok száma nem látszik csökkenni.
Ilyenkor van szükség a különösen kreatív elmékre, és a tökéletes technikai megoldásokra, és így születnek meg a reklámtörténelem dohányzás elleni mesterfogásai.
|
|
15 éve | Ozvári Bernadett | 0 hozzászólás
Ez a neve annak a kreatív blognak, ami tulajdonképpen szakmai berkekben a reklámvilág adatbázisául szolgál. És hogy ez miért jó? Egyrészt, mert létezik, másrészt, mert egy magyar kreatív, Raszl Iván ( a 7Field reklámügynökség tulajdonosa és vezetője) munkáját dícséri.
Akár információ, akár inspiráció kell egy új brand, vag termék bevezetéshez, a magára valamit is adó szakember elsőként erre az oldalra látogat el.
Az Ads of the World tulajdonképpen egy archívum, egy olyan adatbázis, amely létrehozása óta szépen begyűjtötte az összes eddigi kampányt, filmet, tervet, melyek végigböngésekor az értő szemek képbe kerülnek a reklámvilág miheztartását és odalépését illetően.
A magyar szereti a reklámot, főleg ha szórakoztató. Odafigyel rá, az persze már a megjelenés helyétől, és a rekmlám kreativitásától függ, hogy mennyire kreatív. Európában a képernyő mondja meg a tutit, mi azonban még mindig hitelesebbnek ítéljük a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámokat, tévét pedig a reklámok miatt nézünk.
15 éve | Seszták Gábor | 0 hozzászólás
A kreatív reklám még hatásosabb, ha mindennapi kontextusban, de óriásplakáthoz mérten szokatlan helyen installálják a valóságba. Űberhatásos, és még vicces is, ami egy jó reklámnak sosem válhat hátrányára
Az Axe kreatívjai Dubai-ban vetették be a minibe bújtatott egérpad ötletét: "Amire minden férfinak szüksége van"
Pikantériával bármit el lehet adni...
A Folgers fedte be New York utcáin a csatornafedőket kávéval:
"Ébresztő!
Svájc, vegetáriánus étterem, és már adott is a helyzet.
Zöldellő fák, dús és tiszta levegőtől kreatív elmék, mindez a Tibits névree hallgató vegetáriánus étteremlánc szolgálatában.
Pofonegyszerű furfang: egy fatörzshöz erősített papírvilla környezetbarát papírból brokkolit szúr fel éppen - lehet ennél jobb reklámja egy ezo-bio-öko-vega gyorskajáldának?
Wirz/BBDO ügynökség
16 éve | Désir international | 0 hozzászólás
Az FM Group parfümforgalmazó vállalat forgalomba hozta a sokak számára megfizethetetlen árú, márkás és igazán közkedvelt parfümök alternatív változatát. A termékeket ugyanazon eljárással, a legmagasabb minoségi követelményeknek megfeleloen állítják elo. Célunk olyan kituno minoségu alternatív parfümök létrehozása, melyek kifogástalan minoséguek, ezáltal illat és egészségügyi elvárások tekintetében ugyanazon megelégedettséget nyújtják, mint bármely más prémium kategóriájú termék, azonban lényegesen alacsonyabb, megfizetheto áron.
A Kreatív színházi stúdió (minimum) 14. életévüket betöltött tagokat
keres egy zenés táncos énekes darabhoz. (De fiatalabbak is
jelentkezhetnek, hiszen a színpadon mindenki ugyanolyan fontos!) Ha van
kedved, várunk szeretettel! http://szinjatszo.extra.hu/
17 éve | Kreatív Kreatív | 0 hozzászólás
Az idei Super Bowl mérkõzés közvetítése rekordot döntött: a kezdõrúgás és az utolsó lövés között a Fox csatorna összesen 45 perc 10 másodperc hirdetést sugárzott. Ez az összidõ tartalmazza a fizetõs szponzormegjelenéseket, valamint az NFL futball liga és a Fox promóciós hirdetéseit is.Ezúttal az Anheuser-Busch, a Bud Light és a Budweiser márka tulajdonosa volt az egyetlen sörös hirdetõ a Super Bowl közvetítése alatt. A legtöbbet üdítõitalokat és mozifilmeket hirdettek - utóbbinál nyolcféle alkotást reklámoztak és akár az elõzõ években, most is ebben a kategóriában jelent meg a legtöbb konkurens.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás