Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kreatív Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kreatív Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A kezdeti, rendszerváltás korabeli felállással ellentétben mára helyi ügynökségek kerültek meghatározó pozícióba a nemzetközi hálózati ügynökségekkel szemben.
A Café Reklám, a Laboratory, az ACG, a Sylva, a Tonic, a Hammer, a Carnation, a HPS és a HD Group mind jelentős szerepre tettek szert az elmúlt időkben, vagyis a kicsik megnőttek, a nagyok kicsit háttérbe szorultak.
Példának okáért a McCann Erickson létszáma 2005-ben még bőven száz fölött volt, ez a szám mára 40 körülire csökkent.
A méretkiegyenlítődés természetes folyamat, azóta a hazai cégek is behozták a szellemi és anyagi tőke, valamint a márkakultúra és a márkateremtés terén akkoriban még jelentős elmaradásukat.
A reklámszakma transzferálhatóvá vált, a hazai tulajdonú ügynökségek sem minőségben, sem árbevételben, sem alkalmazotti létszámban nem maradnak el a nemzetközi hálózatok mögött.
(Forrás: Szerényi Szabolcs, Kreatív Magazin)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Elsöprő sikert aratott a Carnation az idei eFestival-on
Nincs De! Népszerűbbé vált az egészéges életmód!
Maximális kreativitás, minimál dizájn, maximális hatás!
Clic-to-call: újdonság az Etarget